wtorek, 22 stycznia 2013

Hej ;)

A więc hej , mam na imię Zuza i mam 12 lat ;)
Chciałabym poświęcić tego bloga mojej wyobraźni i  pisać tu różne opowiadania ;)
Jak na razie, chciałabym napisać historię o pewnej dziewczynie , ktorej życie zmieniło się kiedy odkryła jeden.. ogromny sekret paru osób ... ;)
Skoro już zaczęłam pisać o tej 'książce' to może opowiem trochę o bohaterce ;)
A więc :
Jane - Główna bohaterka ;) 16-letnia, ciekawska, zielono-oka blondynka z niebieskim ombre na końcówkach włosów. Praktycznie nie wyróżniająca się dziewczyna, ale mimo to miała w sobie coś co przyciągało wielu chłopaków. Niestety bardzo niedostępna. Oczywiście miała swoją grupkę przyjaciół , z którymi nie rozstawała się na krok, ale jednak czuła że jakoś tak trochę od nich wszystkich odstaje.Jej rodzice rozstali się po tym jak jej ojciec zdradził jej matkę. Jane nie przypuszczała, że przez jej ciekawość może zmienić się całe jej życie...
 
Mam nadzieję że Wam się spodoba i nie 'zhejtujecie' mnie na starcie ;)
Pierwszy rozdział już na moment ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz